AirPods 2 in MATTE BLACK! Price, Release Date & New Features Confirmed!


EverythingApplePro
EverythingApplePro

I seriously can't believe how busy 2019 already is ha, we'd appreciate a 👍 as this is all tough stuff to render. Thanks everyone & enjoy!

Vor 8 Tage
XD_ Vids
XD_ Vids

Acapella Artist —- thanks 😕

Vor 4 Stunden
Acapella Artist
Acapella Artist

XD_ Vids no one cares

Vor Tag
XD_ Vids
XD_ Vids

EverythingApplePro but yea

Vor Tag
XD_ Vids
XD_ Vids

EverythingApplePro you guys say people speak broke I got a iPhone 4 at the age of 15 I just got the iPhone 4 couple days ago and I’m very grateful. AirPods would be hell of awesome to have but I just can’t afford them—- but yea just wanted to throw somthing at you guys on how much you really have it😬

Vor Tag
Acapella Artist
Acapella Artist

EverythingApplePro I predict by the end of this year you’ll change your channel’s name to Everything Apple’s Dead because Apple will be bankrupt and you’re retarded to support them when they don’t give a shit about ripping you off

Vor Tag
Rylan Shriver
Rylan Shriver

wouldn't this make them easier to lose?

Vor Stunde
Cade Patton
Cade Patton

Is anybody else watching this with AirPods?

Vor 4 Stunden
xoStylingwithSarah
xoStylingwithSarah

And yet AirPods still wont be able to fit into my ear 😒😭😵

Vor 5 Stunden
Evan Michaels
Evan Michaels

What do you use to get these leaks. Like do you use google or Twitter,etc

Vor 6 Stunden
Fire In The Whipp
Fire In The Whipp

Lool airpods 2 that’s BS money making scheme cunts

Vor 9 Stunden
Alex Gallagher
Alex Gallagher

I think imma just stick with my AirPods I’ll probaly consider getting the AirPod 2 in maybe 5 years lol

Vor 10 Stunden
KiTr OverLoad
KiTr OverLoad

Eh, I'm just gonna wait till airpods 2s

Vor 11 Stunden
FUGlaTOB
FUGlaTOB

If they actually do make the AirPods 3 look like that it would just ruin the whole Apple AirPods and look and vibe. It would look like all the other Wireless headphones and would no longer have the Original iconic Apple Headphone look...

Vor 12 Stunden
Pablo Hernandez
Pablo Hernandez

I have always been a huge fan of black devices... I feel white doesn't really catch my eyes with electronics.

Vor 12 Stunden
Exnatic
Exnatic

I read that the AirPods 2 will be released in Fall 2019.

Vor 13 Stunden
filipq nn
filipq nn

Are the going to be watter resistant tho?

Vor 13 Stunden
Tony Huang
Tony Huang

“Shut up and take my money.”

Vor 14 Stunden
Robert W
Robert W

New iPhone with the camera right there is not the move. Apple, that shit is ugly.

Vor 15 Stunden
Christopher Rose
Christopher Rose

ITS LITT MATTE BLACK😍😍😍😍😍

Vor 15 Stunden
Cam
Cam

http://www.youtube.com/watch?v=ELDQvxm3DYY If you like my video please subscribe and comments :)

Vor 16 Stunden
MoneybagDrew
MoneybagDrew

Can I trade in my AirPods for the AirPods2

Vor 18 Stunden
Alice Lee
Alice Lee

Good for people with black hair.... a perfect undercover while boss screamin at you for 45 mins

Vor 19 Stunden
Samantha H Agastin
Samantha H Agastin

Black pencil... 😍

Vor 21 Stunde
Omar Medrano
Omar Medrano

Whyd he say that the black one are better because they wont be as noticeable when that's what they're for And the black ones have bigger dicks

Vor 22 Stunden
Bored Person
Bored Person

I would like to buy the air pods 2 and the new iPhone this year and thrive lol

Vor 22 Stunden
Bored Person
Bored Person

The new stuff coming out this year will be great I hope lol

Vor 22 Stunden
BlueTurbo_
BlueTurbo_

Air pods kids be like sicko mo

Vor 22 Stunden
ChangoGaming
ChangoGaming

40 dollars extra for a nigga airpod

Vor 23 Stunden
Anders Martin Jensen
Anders Martin Jensen

Apple watch have been port less a long time. They are testing it

Vor 23 Stunden
xiannow23
xiannow23

mobile PERC cards!

Vor 23 Stunden
Madison Lorraine
Madison Lorraine

Air pod users in 2018 : smells like broke in here AirPod users in 2019:ugh it smells like broke in here peasants

Vor Tag
CrYpTiC
CrYpTiC

I smell broke in the comment section..

Vor Tag
Dalia Chami
Dalia Chami

i hope apple does not actually put the camera in the middle cause that’s ugly as fuck

Vor Tag
Mira
Mira

Seriously the centered camera makes me wanna throw up. it looks like a cyclops 🤢🤮

Vor Tag
10000 subs with 1 video? maybe
10000 subs with 1 video? maybe

i thought they were gonna call it *airpods xs mega max*

Vor Tag
Saucegodtony
Saucegodtony

Black AirPods seem like they would have overheating problems

Vor Tag
Alyssa Morgan
Alyssa Morgan

Y’all thought I was broke....nah I was jus waiting for the matte black ones

Vor Tag
Chinmay Khaladkar
Chinmay Khaladkar

Νigga

Vor Tag
hey guys
hey guys

Android looking camera.......no thanks

Vor Tag
EagleJrod
EagleJrod

I’m so excited!

Vor Tag
McDonald’sGurl
McDonald’sGurl

Black looks more professional but I would like to stick with white for some reason

Vor Tag
Guess Who
Guess Who

I just fucking paid for AirPods 1...

Vor Tag
Rios Gladys
Rios Gladys

I’m kinda digging the black AirPods

Vor Tag
Rios Gladys
Rios Gladys

I will get this one better then the white

Vor Tag
StoneHill
StoneHill

For those saying they ain’t broke cuz they waiting for the AirPods 2... I bought AirPods lost them then bought them again last week n still gonna buy AirPods 2 the day it comes back. If u ain’t broke buy AirPods, don’t use waiting as an excuse for being broke.

Vor Tag
Jay & Are Co.
Jay & Are Co.

Check out Jabra T65 Elites, cheaper and way better and I had AirPods

Vor Tag
Liaj
Liaj

When do the AirPods 2 come out?

Vor Tag
Sydney Moolman
Sydney Moolman

So excited I wish I could afford thank you for the update information

Vor Tag
Timothy Villaflor
Timothy Villaflor

So when are they dropping ?

Vor Tag
المطيري سلطان
المطيري سلطان

وش يقول ؟

Vor Tag
Cali4nia Angel
Cali4nia Angel

Why do I have to watch your whole video to find out when the AirPods 2 come out?! TF. Anybody know when they come out?!

Vor Tag
Grilled Beef
Grilled Beef

HA I WASNT BROKE, I WAS JUST WAITING FOR A BLACK VERSION SO THAT THEY CAN SAY THE N WORD

Vor Tag
Michael Urresta
Michael  Urresta

mate, you got a looottttt of ads in the video. This sucks.

Vor Tag
Dat
Dat

No one cares about health monitoring

Vor Tag
Dat
Dat

See Carlos I told you !

Vor Tag
Omar Medrano
Omar Medrano

The boii dat

Vor 22 Stunden
Georgia Ennis
Georgia Ennis

These r super cool

Vor Tag
Margaret van Buul
Margaret van Buul

4:30 Ummm..... If you own AirPods you’d want to show it off ahaha not to hide them or to make it suttle

Vor Tag
Damian Nesh
Damian Nesh

I’m getting that vibe when the iPhone 3g came out...air pods instead tho, it’s like starting all over again in 07.

Vor Tag
Edvin Alvarez
Edvin Alvarez

Woah woah I haven’t watched one of ur video in a long time where that beard came from?

Vor Tag
WiWU WiWU
WiWU WiWU

I love it

Vor Tag
milknspace
milknspace

people with original airpods to people with earphones: it smells like broke in here😎 people with black airpods to people with white airpods: omg it stinks like broke in here😮 people with black airpods to people with earphones: *doesn't even acknowledge them*

Vor 2 Tage
7Grand-Dad
7Grand-Dad

I honestly couldn’t give a crap about Air-Power. I find it useless, cables work just as well. What I want to see is Apple switch to USB C and have fast charging on the new iPhones.

Vor 2 Tage
Joe Momma
Joe Momma

I don’t like the iPhone X. I had it and I returned it for the 8plus. I want a thumb unlock option. Having only face recognition is a no go for me.

Vor 2 Tage
Joe Momma
Joe Momma

Damn man. I just bought some air pads a month ago. I would rather have these mat black ones. I’m gonna get these anyways

Vor 2 Tage
Celz sports
Celz sports

Nigga pods

Vor 2 Tage
yondaime297
yondaime297

Google and Apple definitely play off each other, they make for better products and healthy competition

Vor 2 Tage
roo roo
roo roo

Why can’t people hear with AirPods in it’s not like anyone actually listens to stuff on them. Just flex that their rich

Vor 2 Tage
Saint Mark
Saint Mark

new iPhones are ugly

Vor 2 Tage
Coneon22 TV
Coneon22 TV

So it’s just black airpods with base?

Vor 2 Tage
SuperBarry
SuperBarry

i feel like we could every less of a shit

Vor 2 Tage
JuicE OrangA
JuicE OrangA

Air Pods Owner: **Goes In The Room** Air Pods Owner: I smell broke people in here Air Pods 2 Owner: **Goes Into The Room, Being Blocked By An Air Pods Owner** Air Pods 2 Owner: Really Ni🅱️🅱️a

Vor 2 Tage
Dairon Marion
Dairon Marion

They should make matte white

Vor 2 Tage
XposeAlphaTTV
XposeAlphaTTV

Y’all thought I was broke, I was just waiting for the matte black AirPods smh.

Vor 2 Tage
Bossy Gaming
Bossy Gaming

Hi I just went to Best Buy yesterday and I asked one of the employees about the AirPods 2 and lots of health features which all you said are true! They will be coming out with matte black and white and the wireless charging case WILL be coming with the AirPods 2 altogether.

Vor 2 Tage
Curtis Smith
Curtis Smith

GODS NOT DEAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! If you still need to accept Jesus Christ repeat these words Lord Jesus I repent of my sins I make you my lord and Savior come into my heart! If you prayed that prayer you have been born again in Jesus Christ!!!

Vor 2 Tage
Bonkis Man
Bonkis Man

Rich kids: *creams pants*

Vor 2 Tage
Anthony Jr
Anthony Jr

Very informative but man, if apple was a person this guy would be the it puts the lotion on the skin towards apple. 😂

Vor 2 Tage
Sonny Aparicio
Sonny Aparicio

Next iphone would probably be the same like always it would just be faster with a better camera

Vor 2 Tage
Harmie 👌🏾
Harmie 👌🏾

THESE BETTER COME OUT IN MARCH AND NOT FALL... I’ve been waiting so long (plus March is my birthday)

Vor 2 Tage
Micheal Scott
Micheal Scott

White looks better. Black looks cheap.

Vor 2 Tage
Private Alavez
Private Alavez

Wait hold on, so the air pods 2 case can’t be charged by a wire? So you’ll need to buy a separate charger??

Vor 2 Tage
Kirussan Manoharan
Kirussan Manoharan

Guys just stick with AirPods smh

Vor 2 Tage
Rene Barron
Rene Barron

Just get air vibes

Vor 2 Tage
Bazi Brazy
Bazi Brazy

Airpods 3 looking ugly asf

Vor 2 Tage
Ricky Allen
Ricky Allen

Are the AirPods going to be a different size? They’re too big and irritate my ears after a short time

Vor 2 Tage
Carson Lujan
Carson Lujan

Too much power in a processor? Hell no. I know it’s a lot of power but the more we have the better the iPhone is including game graphics can increase eg asphalt 9 legends on Xs has major thrash is but with a better processor no lag and better graphics

Vor 2 Tage
Brandi Laveah
Brandi Laveah

Yeah, I’m just gonna stick to my current generation ones cause I just bought mine. That Matte black though 👀

Vor 2 Tage
Solider Lvl. 69
Solider Lvl. 69

Oh, you thought i was broke? Nah I was just waiting for the AirPods 2 bro.

Vor 2 Tage
Niloy Ck
Niloy Ck

BLACK AIR PODS GONNA CHANGE EVERYTHING 4:27

Vor 3 Stunden
Rios Gladys
Rios Gladys

😂

Vor Tag
StoneHill
StoneHill

Nah u still broke.... us rich people will have AirPods n AirPods 2 u ain’t rich until u get both

Vor Tag
mitchell mcclelland
mitchell mcclelland

Solider Lvl. 69 not really smh

Vor Tag
Solider Lvl. 69
Solider Lvl. 69

isn’t that The point? Smh

Vor Tag
gods.blanket
gods.blanket

Nigga Pods

Vor 2 Tage
Yairo Denneman
Yairo Denneman

Hope i win these are To expensive

Vor 2 Tage
בר דרז'נסקי
בר דרז'נסקי

http://amzn.to/2TSfXcf BUY IT NOW!! FREE SHIPPING ON AMAZON!

Vor 2 Tage
Duckyzz
Duckyzz

*Fuck I Have To Buy A 3rd Pair*

Vor 2 Tage
WavyCloutGod Zzz
WavyCloutGod Zzz

So 40 more dollars for a colored version with more bass. Fuck No

Vor 2 Tage
Crizzly tv
Crizzly tv

When is the release date?!?!🤔 ¿¿anyone ??🤔

Vor 2 Tage
Ross Gentry
Ross Gentry

Wireless computer syncing, they have the technology to do it

Vor 2 Tage
Operation Tostone
Operation Tostone

Can’t wait to use my anti lost wire with these!!

Vor 3 Tage
prince nicholos
prince nicholos

I hope to win

Vor 3 Tage
Victoria Iarmus
Victoria Iarmus

still waiting for iphone 9 😂

Vor 3 Tage
Victoria Iarmus
Victoria Iarmus

Tbh the white air pods look better than black air pods. The white is the og and the ones that i love

Vor 3 Tage
Max Jimenez
Max Jimenez

I hate Apple it’s like all they care about is money

Vor 3 Tage
MisterMaster
MisterMaster

Oh wow! It's the same thing except with a miniscule new feature that apple "invented" except it's 200$ more expensive!!! And with the next phone, they're copying Android and making only 500$ more expensive!

Vor 3 Tage
ACE Assassin306
ACE Assassin306

Like if they should make red AirPods cause my iPhone is red

Vor 3 Tage
Mount Brocepsius
Mount Brocepsius

199 dollars!?!?? WHATTTTT. Guess I'm gonna stop waiting for airpods 2. Apple stay price gouging.

Vor 3 Tage
[GD] Nightlyte
[GD] Nightlyte

You guys wanna listen to Sicko Mode or Mo Bamba?

Vor 3 Tage
KIM Minsu
KIM Minsu

so the new iphone will be more powerful than the ipad pro?

Vor 3 Tage

Nächstes Video

$99 Fake iPhone XR - How Bad Is It?

17:00

$99 Fake iPhone XR - How Bad Is It?

TechSmartt

Aufrufe 4 000 000

What's the Deepest Hole We Can Possibly Dig?

08:11

What's the Deepest Hole We Can Possibly Dig?

RealLifeLore

Aufrufe 29 000 000

I TURN 2 HEX NUTS into a 1 Ct DIAMOND RING

12:13

I TURN 2 HEX NUTS into a 1 Ct DIAMOND RING

Pablo Cimadevila

Aufrufe 38 000 000

[MV] 이달의 소녀 (LOONA) "Butterfly"

4:35

[MV] 이달의 소녀 (LOONA) "Butterfly"

loonatheworld

Aufrufe 1 085 083

Family Feud: Oscar Nominees - SNL

7:05

Family Feud: Oscar Nominees - SNL

Saturday Night Live

Aufrufe 2 201 611

5 Amazing Inventions You NEED To See

10:03

5 Amazing Inventions You NEED To See

TechZone

Aufrufe 2 100 000

🔥 LIKE A BOSS 🔥 2018 Compilation #2

06:50

The Samsung Galaxy S10 Changes EVERYTHING!

10:37

The Samsung Galaxy S10 Changes EVERYTHING!

EverythingApplePro

Aufrufe 3 000 000

Dubai Billionaire $17 Million House Tour !!!

14:21

28 SIMPLE HACKS THAT WILL CHANGE YOUR LIFE

17:07

28 SIMPLE HACKS THAT WILL CHANGE YOUR LIFE

5-Minute Crafts

Aufrufe 29 000 000

Top 10 Truly Wireless Earphones

32:03

Top 10 Truly Wireless Earphones

Flossy Carter

Aufrufe 2 000 000

❤️ A Magical Valentine's Evening😍

15:45

❤️ A Magical Valentine's Evening😍

8 Passengers

Aufrufe 736 364

FIX YOUR TINDER PROFILES! (YIAY #462)

9:35

FIX YOUR TINDER PROFILES! (YIAY #462)

jacksfilms

Aufrufe 1 122 631

I trusted the wrong person

21:41

I trusted the wrong person

Morgan Adams

Aufrufe 676 295

24 hrs siendo esclavo. Cumplí todas las órdenes

32:12

Triple X 2 | Stream in HD | Springsteen On Broadwayver online